Rabu, 26 Ogos 2009

Update...! 26/08/2009


Penat beb bulan ramadhan nih..... clas lagi... kejer pun tak dapat nak pegi....... skit jgak badan hari first2... macam2 kejer aku wat.... puasa plak tuh.... memang tak leh cakap aper la......

aku just kesian tengok kat mak aku... balik kejer pun still lagi bleh masak.... rajin mak aku tuh.... masak macam2 lauk sedap2 plak tuh.....

utk adik aku kat kemaman tuh lagi lerk.... padan muke.... saper suh blajar&praktikal jauh2... hauhhuh mesti dier rugi tak dapat makan mak aku masak bulan ramadhan nih......

bapak aku nih pun BZ memanjang dengan MORAE (more kat surau la...)... haahhah biarla dier...

penat bulan puasa nih berbaloi biler time berbuka ramai2..... seronok tuh pada suasana... bukan makanan..... makanan sedap maner pun kalau makan sorang tak best... meegi kari tuh kalau kongsi anak beranak.... sebungkus pun cukup.... punya berkat yang ALLAH S.W.T nak bagi tuh....

aper2 pun slalu la jengok BLog sWipEs..!

1 ulasan: