Ahad, 16 Ogos 2009

ELEVATE GIG 15/08/09


ELEVATE GIG 15/08/09....



Pergh..... memang puas hati la..... aku sampai ngan untie aku kul 3.00pm kat Lost world Of Tambun...... tapi Event still tak start lagi.... tapi not bad la ELEVATE leh anjur event free pastu leh bagi crowd free unlimited drink... fhoto season...... fhoto bagi free lagi.... godies bag lagi dapat.... hahahhahahhah memang best la.... event yang bayar pun tak dapat macam nih...... so harap ELEVATE bleh datang ipoh wat event macam nih lagi la...... memang puas hati lerk....

ikut Flyers.... LOVE ME BUTCH,BITTERSWEET&THE TIMES Jer.........

tapi ader 6 band yang perfom hari tuh.... 2 band Opening MOCK dengan aper ntah lagi satu band..... pastu baru THE TIMES perfom.... memang best tahap gaban..... gaban pun tak best tahap tuh...... hahahhahah dapat jgak aku take pic&salam abg Naza tuh...... bukan senang nak jumper.... Hari tuh Kat Kl Tower Indie Fest aku tak dapat jumper dier tuh... kali nih kat ipoh plak rezeki aku.....






then ader band REGGAE beb...... (PURE VIBRACION)... aku memang tak baper nak take sirious sgt dengan band2 reggae nih..... kureng skit minat tapi aku dengar jgak la.... BUT Pesan Nenek From Pure Vibration Memang AwSomE..!


(Gadis Reggae Nih Mencuri Perhatianku,Ceh Wah......)
(PURE VIBRACION) (Disaat nih Idung MOMOLO kembang sekembang-kembang nyer.... ngap.. ngap.... ngap....)



jumper plak sedare untie aku beb..... huhuhuhuhuh tuh yg parking amik pic dulu..... jangan jeles beb.... tapi tak leh nak ngorat tuh coz aku sedare jugak dengan dier..... dier nih taksub dengan PURE VIBRACION.... hahahha


(with Huda... sedare untie aku,sdare aku jgk)



then ader time tuh aku naik ke atas pentas utk jawab question dari sarah... then dapat goodies Beg lagi....! hahahah best beb... KL Tower pun tak dapat macam nih....... dieorang pun sporting jgak..... siap cakap aku dari JB sebab aku Pakai Baju Statik..... hahahhah padahal Org ipoh jerk.....








last2 time Band REGGAE (PURE VIBRACION) nih perfom last song,Hujan plak.... trus lebat beb...... then last band Bittersweet yang tak dapat perfom....... memang hampa jgak la crowd yang datang.... overall banyak yg datang tunggu Bittersweet perfom.... so demi tak nak hampakan crowd,Bittersweet just layan crowd&explainkan naper tak bleh perfom.. sambil2 tuh kami pun take pic la dengan bittersweet....!




mase nak balik tuh,sempat lagi take pic dengan sarah,coz aku parking keter sebelah keter dier jerk.... tuh yang sembang dulu tuh... hahahahhahah take pic lagi....


(thx Sarah..!)



music kiter lagi best dari music luar.... Just Support Our Local Band Ok..?



Memang Harap sagat band2 dari selatan dapat turun perfom kat ipoh macam statik,sinopsis,the closed dan lain2 lagi....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan